Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym prowadzonym przez Sprzedającego pod adresem:
www.super-senior.pl/sklep/
- Sprzedawca
- Studio B Barbara Górnicka-Naszkiewicz
Kościuszki 8
48-100 Głubczyce
NIP: 7481529857
- Studio B Barbara Górnicka-Naszkiewicz
- Właściciel marki
- Barbara Górnicka-Naszkiewicz
- Kontakt ze Sprzedawcą
- pod numerem telefonu: +48 791 015 382
- korzystając z poczty elektronicznej: super.senior@op.pl
§1 Definicje
- Regulamin – niniejszy regulamin sklepu internetowego.
- Sklep Internetowy – serwis internetowy pod adresem:www.super-senior.pl/sklep , za pośrednictwem którego, Sprzedawca oferuje sprzedaż produktów.
- Sprzedawca – podmiot świadczący usługi sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Dni Robocze – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie dokonuje Zamówienia w Sklepie Internetowym.
- Przedmiot transakcji – Towary wymienione i opisane na stronie internetowej Sklepu Internetowego.
- Towar – rzecz ruchoma, prezentowana w Sklepie Internetowym, której dotyczy Umowa Sprzedaży.
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu ustawy Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Usługodawcą a Klientem, z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość Towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.
§2 Zasady ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego dostępnego pod adresem: www.super-senior.pl/sklep.
- Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym przez Klienta jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji Zamówienia.
- Sprzedawca prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
- Informacje o Towarach Sprzedawca zamieszcza w Sklepie Internetowym.
- Wszystkie Towary oferowane w Sklepie Internetowym są fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- Żeby złożyć Zamówienie w Sklepie Internetowym Klient musi spełniać następujące wymagania techniczne, niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sprzedawca:
- Posiadać konto poczty elektronicznej (e-mail);
- Komputer, telefon typu smartfon lub tablet z systemem operacyjnym: Windows, Mac OS X, Linux, iOS lub Android;
- Przeglądarkę internetową w podanej wersji lub wyższej: Internet Explorer – wersja 9, Chrome – wersja 46, Safari – wersja 8, Firefox – wersja 41, Opera – wersja 32, Microsoft Edge – wersja 88.
- Klient obowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich, praw majątkowych i własności intelektualnej Sprzedawcy oraz osób trzecich.
- Klient zobowiązany jest do niedostarczania treści zabronionych przez przepisy prawa.
§3 Ceny
- Wszystkie ceny podane w Sklepie Internetowym są cenami brutto podanymi w złotych polskich (zawierają wszelkie należne podatki).
- Do ceny Towaru należy doliczyć koszty dostawy w wysokości wskazanej w §6 dla wybranego przez Klienta sposobu dostawy.
§4 Składanie zamówień
- Zamówienia są przyjmowane przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
- Zamówienia w Sklepie Internetowym można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
- Założenie Zamówienia polega na wypełnieniu formularza zamówienia w Sklepie Internetowym.
- Zamówienie jest skuteczne, jeśli Klient prawidłowo wypełni formularz zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe: dokładny adres, na który Zamówienie ma być wysłane oraz numer telefonu i adres e-mail oraz dokona płatności online.
- W wypadku gdy podane dane nie są kompletne, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem. Jeśli kontakt z Klientem nie będzie możliwy, Sprzedawca ma prawo do anulowania Zamówienia.
- Klient w procesie składania zamówienia otrzymuje paragonu fiskalnego lub fakturę E (zwolnioną z podatku VAT).
- Po złożeniu przez Klienta skutecznego Zamówienia, otrzyma on automatyczną odpowiedź ze sklepu potwierdzającą otrzymanie Zamówienia.
- Realizacja Zamówienia rozpoczyna się po dokonaniu płatności przez Klienta.
- W przypadku braku zamówionych Towarów w magazynie, Sprzedawca poinformuje Klienta o tym fakcie oraz związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji Zamówienia niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 48 godzin.
- Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim.
- Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż na terenie Polski.
§5 Sposoby płatności
- Sprzedawca udostępnia Klientowi płatności online za pośrednictwem platformy płatniczej Przelewy24.
§6 Koszt, sposoby i termin dostawy
- Zamówienie wysyłane jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia. Klient zostanie poinformowany przez Sprzedawcę o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić.
- Sprzedawca udostępnia klientowi następujące sposoby dostawy: Wysyłka kurierem po otrzymaniu zapłaty na rachunek Sprzedawcy.
- Całkowity czas realizacji zamówienia wynosi maksymalnie do 14 dni od dnia złożenia zamówienia przez Klienta, jednakże Sklep Internetowy dokłada wszelkich starań, by zamówienia były realizowane możliwie szybko.
- Klient jest obciążany kosztami dostawy w wysokości 16.99 zł.
- Termin dostawy Towaru do Klienta wynosi do 10-ciu dni roboczych, chyba że w opisie danego Towaru podano inny termin.
- Towary dostarczane są tylko i wyłącznie na terenie Polski.
§7 Odstąpienie od umowy
- Klient, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.
- Do zachowania tego terminu wystarczy wypełnić formularz zwrotu dostępny w sklepie internetowym przed jego upływem.
- Klient może skorzystać ze wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Klient ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedawcy.
- Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Klient może zwrócić Towar na adres Sprzedawcy, podany w zakładce regulamin sklepu.
- W przypadku odstąpienia od umowy, Klientowi zwracane są otrzymane od niego płatności pomniejszone o koszty wysyłki (nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych).
- Towar musi być nieużywany.
- Wymiana towaru może potrwać do 30 dni roboczych od momentu wysłania informacji o jej rozpoczęciu na adres mailowy klienta.
§8 Procedura reklamacji
- Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Towar bez wad.
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
- Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną.
- Reklamacje możne zostać złożona przez Klienta na przykład:
- pisemnie na adres Sprzedawcy podany w zakładce regulamin sklepu;
- za pomocą formularza zwrotu dostępnego na stronie sklepu internetowego.
- Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
- imię i nazwisko;
- adres korespondencyjny;
- adres poczty elektronicznej E-mail;
- datę złożenia i numer zamówienie;
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania;
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
- O rozstrzygnięciu reklamacji Klient zostanie poinformowany pocztą elektroniczną.
- Składając reklamację należy dostarczyć do Sprzedawcy reklamowany produkt wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym.
- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
- W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Sprzedawca naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego Towaru.
§9 Postanowienie końcowe
- Zmiany w Regulaminie Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); dla Umów Sprzedaży zawartych do 24 grudnia 2014 roku z Klientami będącymi konsumentami – przepisy ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. (Dz.U. 2000 nr 22, poz. 271 ze zm.) oraz ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.); dla Umów Sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku z Klientami będącymi konsumentami – przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
- Spory wynikające ze stosowania niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniem zawartych umów między Sprzedawcą a Klientami, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. nr 43 poz. 296 ze. zm.).
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w celu wystawienia faktury, rachunku lub prowadzenia sprawozdawczości finansowej. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, której dane osobowe przetwarza Sprzedawca ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji i poprawiania.